Lilla Rara Sara

2009-02-14
17:23:30

Alla hjärtans dag
Köpte med mig ett lass selmor på konditoriet och tog med till grannstaden. Sambon och killarna fick vars en och resten tog jag med mig till mormor och morfar. Det och vaniljhjärtan. Kalops till lunch. Promenad i solen med mormor och sedan en rask promenad till killarna.

Övningskört och kompleterat till middagen ikväll.
Längtar tills vi har köttet på grillen och korkat upp vinet. Men först gäller det att få lägenheten städad. Har inte funnits ork i veckan så det ska bli härligt att känna "ajax doften" i huset haha!
Det är så mycket som händer runt om mig nu att jag knappt själv hunnit sätta mig ner och ta det lugnt. Tänka till. Längtar tills typ mars då allt är över :-)
Har några djävulska veckor framför mig och hoppas att jag inte blir  sjukare under den tiden.

Till vännerna, hoppas ni får en trevlig och mysig alla hjärtans dag. Puss!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: