Lilla Rara Sara

2009-02-12
15:04:17

It´s just nothing
Idag är det verkligen en seg dag.
Mår egentligen hur bra som helst, förutom att jag blir yr lite då och då och att halva ansiktet ömmar som fan.

Tog mig en sovmorgon innan det vid lunch var dags att dra sig mot grannhuset sedan  lunch på Väla med en vännina innan hon snällt körde mig till päronen. Tack gumman!
Håller pappa sällskap i affären idag. Då han ser i princip nada numer så känner han sig lite trygg med mig i krokarna :-)

Men längtar ändå tills Sambon kommer och hämtar mig. "Yrheten" gör att jag inte är lämpad för promenad och buss idag på egen hand...
Kommentarer:

sötnos =)



va kul att vi var så lika om chiclit och highschoolfilmer =)



kram!

2009-02-13 @ 00:21:32
#2: Pia

Låter inte bra med din yrsel. Vad kan det bero på?

2009-02-13 @ 07:58:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: