Lilla Rara Sara

2009-02-15
20:41:37

Jag älskar söndagar!
Kommer ni ihåg när man var mindre, kom hem till en kompis och såg en ny leksak som man sen bara ville ha. Mest av allt i hela världen. Tjatade på mamma (fast pappa var lättare att övertala), tjatade.... Kanske så..

Idag fick jag samma känsla som när jag som liten såg att nån hade den nya Barbien..
Svärmor har skaffat sig en Nespresso maskin! Perfekt då inte svärfar dricker kaffe och hon på så sätt slipper koka en halv kanna och slösa kaffe. Nu brygger man koppvis. Perfekt.
Hon hade massa smaker jag fick orientera mig med. Valde koffeinfritt med tanke på hjärtklappningen som var medelstark. Så skönt att inte få ont av att dricka kaffe!
Nu vill jag ha en sådan. Hagalen som jag är :-)
Får tjata på Sambon... Kanske så...

Annars så har dagen varit underbart lugn. Har fått sova ut riktigt (wow liksom), tvättat, gått en långpromenad på stranden med hundarna, kikat på möbler på Kostallet (vill ha!) och fikat med svärföräldrarna. Semlor och gott kaffe kan inte bli bättre=)
Joo... Gossip Girl och hemmagjord kycklingpaj nu ikväll. Vaniljhjärtan och kärlek.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: