Lilla Rara Sara

2009-02-23
20:25:18

Måndag
Lördagen med tjejerna var riktigt trevlig. Dock mycket vin haha! Började  hos L och fortsatte till Helsing. Där ville jag bara hem, ringde Sambon och han gick o mötte mig i snöovädret. Trodde vi skulle hem men grabbarna var på Bakom så jag dansade en stund med dem, tills jag ville hem och sova. Gav nycklar till grabbarna och tog en taxi hem med min älskling. Vi åt grillade hamburgare innan vi hamnade i säng... med hallonpaj och vaniljglass haha!
Älskar verkligen den mannen :-)

Han hade dock hunnit sticka innan jag vaknat, hunden låg inte heller hos mig i sängen utan hade gått o lagt sig och F. När F gått upp gick hon o lade sig hos M som fortfarande sov. Det blev frukost, snack om gårdagen och slapp framför tv:n innan de stack och jag stack o fika med S. Gulliga söta S :-)

Nu är det ny vecka. Ny tag. Ny hund. I morgon flyttar Svea hit. En vecka. Det kommer bli en hundig vecka med många långa promenader. Mycket lek.

Nu ska jag göra annat. Ensam hemma medans F o älskling är och tränar. Finns mycket roligare saker att göra än datorn då :-)
Som min Ben & Jerry glass. Cheesecake & Brownie, godaste glassen jag smakat på länge!
Kommentarer:
#1: Anonym

Ja de var inte igår.. är nog 4år sen jag såg den.. och hann inte se hela ;s Ska låna den av syrran ngn dga :) eller köpa den.. är nog billig nu =)

2009-02-23 @ 21:48:26
#2: NinaFina

aaa Ben & Jerrys.. Love, love, loooove.. :)

Men jag kan inte släppa min Bohemian Raspberry...

älska

Snart är vi grannar snygging!

Puss

2009-02-23 @ 23:15:17
#3: sandra

lilla söta sara =) <3

2009-02-26 @ 20:44:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: