Lilla Rara Sara

2009-02-28
11:43:47

My period...
Inatt hoppade även Svea upp i sängen, vilket betyder att vi haft en liten hund och en stor hund i sängen. Riktigt mysigt. Fram till att Svea började drömma och hoppa runt. Inte ville hon hoppa ner från sängen heller så jag kan lätt konstatera att jag sovit dåligt i natt.
Det, ett jäkla humör och mensvärk har jag idag. Kan inte bli bättre. Vill bara mörklägga sovrummet och sova bort allt.
Ibland skulle män få känna på hur det är att ha mensvärk...

Nu blir det en snabbis till Väla samt mina föräldrar. Ska även försöka hitta en passbit på IKEA....
Men lite shopping borde råda bot lite på mitt humör.. Right?
Ett par skor?
Och ett paket Eox på apoteket...
Kommentar:

Skor är ju alltid trevligt! Ha en bra dag :)

2009-02-28 @ 15:17:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: