Lilla Rara Sara

2009-02-04
15:58:36

Off for today
Får vibbar om att jag håller på att bli sjuk. Inget jag vill alls, speciellt inte då det snart nalkas helg och vi får främmande lång ifrån (eller ja utanför Skåne..) . Har de senaste dagarna agerat sjuksyrra/småbarnsmamma/städerska till sambon samtidigt som mitt huvud blivit tyngre och tyngre.
De flesta har redan haft en släng av influensan och jag vill verkligen inte ha den!

Är grinig i allmänhet och känner att jag idag inte alls har här att göra i bloggen.

Har i alla fall hunnit med att fika med mamma idag samt fått en del gjort, så nu ser jag fram emot kvällen. God middag och tidigt i säng.


För att vara så många läsare, så är ni riktigt dåliga på att kommentera....
Kommentarer:
#1: Vilma

du har ju fixat din header själv. Det blev ju jättefint! :D



om du inte redan visste det så finns det jättebra tips på designadinblogg.se ;)

2009-02-04 @ 19:10:54
#2: Vilma

vad bra. :D

är du nöjd med den söm är nu då? :)

2009-02-04 @ 19:14:39
#3: lovisa

HEJ! KOLLA IN MIN MODEBLOGG- FULLPROPPAD MED MASSA HÄRLIGHETER! HETASTE TRENDERNA, TIPS, UNDERBARA BILDER OCH ANNAT SKOJ! OCH GLÖM INTE ATT FÖLJA MIN BLOGG OCH SLÄNGA IN EN KOMMENTAR ELLER TVÅ NÄR DU ÄNDÅ KIKAR FÖRBI! :)

ha det bra och tack! :D

2009-02-04 @ 20:09:10

du missuppfattade inlägget.. det är inte jag som är "therese med den försvunna hunden" jag försöker bara sprida inlägget för att så många som möjligt ska uppmärksammas. eller så..



men ja, hundar/katter är verkligen som familjemedlemmar. att vara utan dme är hemskt..

2009-02-04 @ 22:54:05
#5: Pia

Hoppas du inte blir sjuk nu men det är ju nästan alla runt omkring, På mitt jobb cirkulerar det hela tiden.Så fin din blogg är nu

2009-02-05 @ 05:53:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: