Lilla Rara Sara

2009-02-13
09:39:01

Helg!

DAGENS KLÄDSEL:
Ralph Lauren jeans och nån tröja till
DAGENS SMINK: Lite concealer max
DAGENS FRISYR: Lilla My knut
DAGENS VILL HA: Varmt väder
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS LÅT: Britneys nya skiva 
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS BEHOV: Lugn och ro
DAGENS BÄSTA: Morgonen och kvällen 
DAGENS SAKNAD: Värmen igen, längtar så tills vi kan äta ute!
DAGENS DUMMASTE: Inget än så länge..
DAGENS FÖRVÅNING: Inget..

Idag blir det mest vila för mig.En runda ner på stan för fix inför i morgon och promenad med hunden. Förvånades över att hjärtatslog lite för snabbt, lite för mycket igår kväll. Försökte minnas vad det kunde bero på. Mamma påminde mig att läkarna har undersökt hjärtat på mig för något år sedan, för visst har jag problem med det också, bara inte lika mycket, lika ofta. Ingen big deal som de säger på tv. Men då jag farit in och ut på sjukhusen under större delen av min barndom så kommer vi givetvis inte ihåg vad det är för fel. Ingen big deal som sagt. Men man blir ändå så ställd när sådant händer.
Lovade att ta det lite lugnt i alla fall.
Men tråkigt är det..

Alla hjärtans dag i morgon iaf! Älskar den dagen, även om vi hittar på saker lite då och då så är det alltid trevligt med en speciell dag...
Dock känner jag mig lite kluven iår, hur mycket ska jag hurra om den utan att alla singelkompisar kastar något hårt på mig?
Kommentar:
#1: Mysan

Mysigt med alla hjärtans dag =)

2009-02-13 @ 12:01:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: