Lilla Rara Sara

2009-02-09
21:02:12

My bad, here it comes
Helgen som varit var helt underbar. C och L kom hem till oss i fredags kväll. Åt pizza och drack drinkar (jag är super på cosmos haha). Lördagen spenderade vi på stan. Åt lunch på Uposten, gick i affärer och åkte upp till Väla därv vi sedan fikade.
Väl hemma igen stak killarna och bastade i vår förenings nya bastu. L och jag blandade lite drinkar till oss och hade vår egna förfest. Tjejigt med färgglad drink, smink och hårfix :-)
Tog en taxi ner till The Tivoli där vi åt middag, drack massor av Coronas och såg på Joddla med Siv.
 
Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle befinna mig på en Joddlakonsert och trivas men de var riktigt kul. Längesen jag hade så kul faktiskt! Mycket tack vare att vi hade bord på gräddhyllan och slapp stå nere bland resten av publiken och trängas. L och jag dansade lite innan vi drog oss hemmåt igen i taxi och då snöade ute!
Hann med att få några riktigt smickrande komplimanger av både tjejer och killar ang min klädsel  :-)
 
Under söndagen slappade vi framför Mtv och var i mödelaffärer innan C och L åkte  2 timmarna hem.
Helt underbara människor!
Tycker det är så himla kul att det klaffar så bra mellan mig och L och det inte känns krystat att umgås.


Men nu är det måndag igen! Gick upp tidigt i morse och simmade. Simmar alltid samma längd men har lyckats korta ner simtiden med ca 5 min för varje gång :-)
Fixade även nya hudprodukter på Capo di Capo då jag fått problem med huden av det förra märket. Nu ska Dermalogica testas!

Annnars blir det mycket tid på kontoret här hemma i veckan. Ledig tid varvas med träning och vila. Känns som jag tagit ut mig på sistone...
 Och i morgon ska naglarna fixas hos Louise igen.
Lagom till alla hjärtans dag ;-)



Kommentarer:
#1: Pia

Låter som en trevlig helg.Du hade toppen såg jag men vad blev det till?

2009-02-10 @ 08:06:35
#2: veronica

Det gick faktisti ganska bra att ta sig upp idag, väldigt trött bara, än så länge har jag inte så överdrivet ont :D



ska iväg o köra en modeplåtning nu, äntligen ett fotojobb :D

2009-02-11 @ 09:54:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: