Lilla Rara Sara

2009-02-18
20:48:43

Happy day
Onsdag kväll, sambon är och tränar och jag är ensam hemma :-) Härligt med de stunderna man är ensam faktiskt. Slappar och tar det allmänt coolt.Surfar runt på olika sajter och kommer fram till att jag vill shoppa, på topshop. Snart, nu helst haha. Vill bygga ut garderoben lite, har nästan bara basplagg känns det som. Känner mig så dålig på att sicka ut. Tråkig liksom.

Nåja ska inte gnälla för att jag har tråkiga kläder. Mycket är väldigt fint. Riktigt fint. Ska bara bli duktigare på att uppdatera med småsaker, det där trendiga skulle jag tro. Nova Lund snar kanske?

Något som verkligen är vettigt och som betyder mycket för mig är att min pappa äntligen är opererad för grå starr och ser. För första  gången sen efterkrigstiden (typ..) så ser han utan glasögon. Med ena ögat, nästa öga opereras näsa vecka. Det firade vi med att åka och köpa räktårta, pappa och jag. Snart kör han nog bil igen :-)

Känner att man ska vara glad att man kan se. Så svårt att ersätta liksom, Rullstol och teckenspråk ersätter annars det mesta, men ögonen?

Nu ska jag lägga ut lite annonser på saker jag ska sälja. Någon som är intresserad av min Louis Vuitton Speedy by the way?
Kommentarer:
#1: Anonym

Inte läst bloggen?= ;)

Ska se efterlyst och slappa. Upop tidigt ocj jobba

2009-02-18 @ 20:57:40
#2: Anonym

Yes ;D

Nu ska jag nanna! Upp kl sex imorgon. Jobb 8.16.30 sen middag gos farmor.. Fullt ös! ;D

2009-02-18 @ 22:03:30
#3: Josiee

åh ska du sälja din lv :(

2009-02-19 @ 00:23:54
#4: Pia

Det var ju bra att operatonen fungerade

2009-02-19 @ 06:28:43

Är också väldigt duktig på att skaffa basplagg men inte sådant som du uttrycker det får en att stå ut :) Kanske borde ta tag i det jag också!

2009-02-19 @ 10:13:45
#6: Denise

Det allra bästa för att få volym snabbt är att använda en volumeaster, dom är oslagbara :) Och det går på några minuter =)

2009-02-19 @ 15:26:45
#7: Anonym

Uschja.

Idag har ja jobbat & vart hos farmor på middag tills med syrran & pappa :) mysmys.

Nu blir de Du är vad du äter! Och imorgon blir de jobb, sen sola om ja orkar, sen träna och därefter se lets dance med syrran & äta b&j glass ;)

2009-02-19 @ 19:48:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: