Lilla Rara Sara

2009-02-19
21:56:16

I´m in to you
Under en runda nere i stan idag så blev det lite shopping. En del på H&M, de har fått in massa snyggt på sistone :-)
Fastnade även för en rosa Odd Molly kofta, men den ska jag tänka lite mer på innan jag köper. Är inte så jätteglad att köpa stickat för så mycket som Odd Molly kostar.. Skulle va kashmir men det är det inte i detta fallet...

I alla fall så blev det några tröjor. en kjol och en skjorta. Det mesta i lila då jag fått för mig att jag ska passa i det!
Det blev även lite smink och benvärmare till Mini. Mini som åker till Göteborg Horse Show i morgon. Är för en gång skull avundsjuk, hoppas hon får riktigt roligt!

Annars så värker hela kroppen idag. Mina höfter vet jag verkligen att de existerar tack vare att de ömmar och smärtar. Och mitt pekfinger är svullet och hindrar mig från att använda pennor och skriva. Nåja nog med klagan, har ju en stor varm säng att krypa ner i tillsammans med min karl och min lilla hund :-)

2½ Men kl 22,00 på trean i sovrummet och sen ska jag nanna. Upp tidigt för långpromenad med hunden om inte lederna strejkar totalt då får den bli senare. Detta jäkla väder tar kål på mig just nu.
Ingenting hjälper, bara att bita ihop och go on. Det som är mest störigt är att morgonstelheten kommit tillbaka. Hela min dag pajjas och skjuts frammåt.
Som sagt, varm säng och mat i kylskåpet, ska inte klaga ;-)


Har lyssnat en hel del på Timbuktu på sistone. Speciellt efter att jag fått igång min ipod igen (läs orkar byta låtar i den..). Karmakontot, den väcker minnen från Sundsgården, senare delen, höstterminen. Synd att alla sluta och kontakten  blev som den blev...
Gillar i alla fall låten, den får en att tänka...

Helg i morgon, ska bli så jäkla skönt! Lördagen ser jag verkligen fram emot och även fredagen som kommer bli betydligt lugnare. Ska bara komma på vad jag ska göra lördag dag. Inget planerat! Förslag?

Kommentarer:
#1: J.eynie

Se samma senaste inlägg igen, finns en länk där :)

2009-02-20 @ 11:41:10
#2: Nina

Haha, eller hur.. Jag kan se det framför mig när vi sitter och knappar för fullt och får nörd stämplen på oss.. ;) Hahaha

Längtar så tills imorgon..

Puss

2009-02-20 @ 15:02:58
#3: Caroline

tack va söt du är ;)



Åhh jag älskar odd molly, har en ullkofta (deras signatur kofta) och den är underbar, funderar på att köpa en i bomull också, perfekt på jobbet eller över ett linne. De kostar en del men de är värt de tycker jag, de håller ju hur länge som helst.

2009-02-20 @ 15:22:23
#4: Fatma

bra låt där ^__^

2009-02-27 @ 19:50:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: