Lilla Rara Sara

2009-02-13
17:19:11

TGIF
Vila blev det inte mycket.
Fixade små alla hjärtans dag presenter till våra föräldrar i diverse choklad och ostbutiker. Hängde svärföräldrarnas present på dörren och bad till gudarna att ingen skulle få för sig att springa upp 9 våningar för att ta den innan de kommer hem från jobb.

Sedan tog jag en promenad hem till Emma. Drack the och åt lunch ihop. Sån go tjej!

Hemma hos mamma och pappa lämnades det av ost och jag gick en påse choklad från dem och the. Mamma tyckte det dofta sååå gott. Chokladdoppade jordgubbar. svart the. Gott lukta det men det smakade inget vidare. Så det får stanna kvar hemma hos dem då mamma gillade det. Är mer för röda the:er.
Sambon är inte lika förtjust i mörk choklad som jag, så när det slog mamma så la hon i ett Maraboue daim och ett Cocco i påsen. Han är lättimpad min man ;-)

Nu längtar jag tills kärleken kommer och vi ska laga mat. Grilla. Vad jag gillar vår Weber! Den kommer som bästa pryl näst efter diskmaskinen!

Salt och pepparkaren nedan får symbolisera livet nu. Närheten.
Kärleken till min älskade Sambo. Jag vet att det kan bli en del tjat om honom. Men allt känns så rätt, så bra, så fantastisk. Svävar ständigt på rosa moln i vår lägenhet (förutom när han inte tömmer diskmaskinen eller drar upp persiennerna...).
Mina vänner. Så himla goa. Underbara. Nya. Gamla. Härliga att umgås med. Gläds med dem.


Kommentarer:
#1: Solli

hoppas du har en underbar alla hjärtans dag imorrn!

kram!

2009-02-13 @ 23:41:29
#2: Pia

Önskar dej en bra alla hjärtans dag

2009-02-14 @ 08:26:12
#3: Nina Fina

aww, sötunge! :) Du är också underbar.

2009-02-14 @ 12:26:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: