Lilla Rara Sara

2009-01-29
21:51:14

Den lilla röda
Nu när det börjar bli lite ljusare om dagarna så kommer längtan om våren. För varje minut som solen går upp tidigare, desto snabbare än värmen här.


I somras åkte svärfar och jag runt i hans lilla sportbil, skulle fotografera Sambons cabbe om jag inte minns fel. Såg bara lite gubbsjukt haha!
Man kan bara ha ett STORT leende på läpparna när han kör. Kan inte förvänta sig något annat när hornen växer ut på en gammal racingförare.
Nu övningskör jag i hans vinterbil och hoppas kunna utöka mitt körkort, bara dygnet kunde få fler timmar...
Automatväxel räcker inte...
Kommentarer:

SV: Tack så mycket! Gulligt av dig :)

2009-01-29 @ 22:02:31
#2: Pia

En sån röd har min exsambo oxå Jag var med och köpte den Men inte skön att åka i tycker jag.

2009-01-30 @ 05:51:49
#3: Pia

Det där du har under din profilbild..........är det senaste besökaren eller Ser våran logotype där hahshahaha

2009-01-30 @ 08:00:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: