Lilla Rara Sara

2009-01-23
22:03:21

Dregel dregel...
Först och främst vill jag tacka för alla era gulliga och fina kommentarer. Tack! Jättekul med så många nya läsare! Ska försöka bli lite bättre med både bilder och inlägg hädanefter ;-)
Ska försöka mig på att lägga in bloglovi´n här vid ett senare tillfälle om ni nu inte är så ambitiösa att ni själva söker på mig på bloglovi´n haha..


Det har varit en lugn fredagskväll för min del. Hemmagjord kycklingpytt med grönsaker och Let´s Dance.
Hade kunnat vara en hur mysig hemmakväll som helst om det inte vore för min pms hund som verkar sakna husse. Gnäller, sitter i fönsterkarmen och vägrar äta... Kan inte vara lätt att löpa och så lämnar husse henne. Totaldissad med andra ord stackarn!

Nu väntar en dusch sedan blir det sängen och min Bodil Mårtensson bok. Vi ska upp tidigt i morgon bitti Elsa och jag (hunden alltså).



Hoppas ni har en trevligt kväll!

XOXO
Kommentar:
#1: Pia

Ibland kan det vara skönt att vara ensam.Tycker som du ang Lets Dance. Hoppas det gick bra igår på sjukhuset Hoppas även att du mår lite bättre i lederna. Nu är det loppisdag igen. Ska bli skönt när den är av vecklad...........har ju aldrig tid med nåt annat än jobb nu förtiden.Har du inget särskilt för dej så kom gärna förbi i helgen

2009-01-24 @ 08:40:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: