Lilla Rara Sara

2009-01-25
20:09:58

Gnäll inlägg
 Helgen är redan över och jag känner en viss lättnad.
Brukar inte lida av saknad när vi är ifrån varandra Sambon och jag, men dessa dagar har det mesta antingen gått emot mig eller bara varit piss så jag har med andra ord gått och längtat efter honom något enormt!
Men men den här helgen går till historien som en hemsk helg. Punkt.

Skönt att det är måndag i morgon och därmed tillbaka till rutinerna. Lite nya rutiner blir det också. Positivt. Bara en vanesak. Jag gillar det så.
Tråkmåns som jag är haha!
Kommentarer:
#1: Pia

Ja vissa rutiner har jag oxp och som jag vill hålla fast vid.Att gå upp en timme tidiger på morgonon bara för att dricka kaffe och läsa bloggar i lugn och ro innan jag åker till jobbet är en rutin Jag håller fats vid

2009-01-25 @ 21:57:26
#2: veronica

skönt att den där helgen är över :P

2009-01-26 @ 07:28:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: