Lilla Rara Sara

2009-01-10
18:45:29

I love days like this
Efter bara ett program än så länge så vet jag inte min favorit i Let´s Dance. En sak jag vet är att tvprogrammet lär bli ett diskussions ämne om en stund när svärföräldrarna kommer hit på middag och vin.  Men Mr Samuelsson eller Morgan Alling tippar jag på än så länge.

Annars har dagen utgjorts av långpromenader, handling, städning, tvätt, strykning och fix på kontoret. I lugn takt=)

Nu är lasagnen i ugnen och ljuset doftar gotti  hela hemmet och vi väntar bara på att det ska ringa på dörren.

För två månader sen eller så, så fick jag en ny "lillasyster" hemma hos föräldrarna. Rut. Hon är världens nyfiknaste hund, hon slår till och med vår lilla. Busig är hon också, men så är hon inte så gammal heller...
Hon gillar att ligga under låghurtsen på skrivbordet.. Lilla hon...


Och så har jag lovat V, att visa en bild Mini tagit. Taaadaaaa!!
Bilden precis här ovan alltså...
Kommentarer:
#1: Veronica

åh så söt vovven äär!

smilla ska också ligga under saker, men hon är ju lite mindre också!



vad duktig mini är!

hejja mini :D

2009-01-10 @ 19:33:57
#2: Pia

Så söt hon är Rut. Skönt med långpromenader. Brukar jag oxå gilla.Inte blivit så mycket av den varan i höst när jag jobbat alltid. Men sen när allt är över med flytt osv ska jag ta itu med träning och andra saker som blivit lidande. Ha en bra dag Kram

2009-01-11 @ 07:42:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: