Lilla Rara Sara

2009-01-26
10:40:25

I wanna be near you
Äntligen måndag!
Gick och lade mig alldeldes för sent igår, det märker jag idag. Men det är bara att bita i äpplet och ta tag i dagen. Carpe Diem! Haha!
Kunde ju inte bara slockna när Sambon kom hem. Snackade igenom hela helgen och kom isäng vid midnatt. På tok för sent för mig..

Nu ska hunden lämnas till trimmning. sådär lagom kul tycker nog hon. Men fin kommer hon bli! Under tiden ska jag handla frukt och städa.
Får se om min fot orkar med träning idag eller om den raska promenaden till hundtrimmet räcker...
Annars har jag att göra här hemma på kontoret.


Kommentarer:
#1: Pia

Det är inte hos en och samma resebyrå utan ett bolag som samarbetar med alla rese föreatg De har många olika utbildningar med jobbgaranti.



Hoppas Els a blir fin i pälsen idag.........hihhi

2009-01-26 @ 13:03:08
#2: Caroline

Verkligen jättefin outfit...

2009-01-27 @ 14:35:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: