Lilla Rara Sara

2009-01-21
19:28:49

Just in case
Har varit lite frånvarnade ett tag. Det är mycket som hänt/händer och mina leder krånglar till på köpet.

Kontorsstolen agerar rullstol förtillfället då jag inte vill ta upp min riktiga rullstol från källaren. Har använt den för mycket utomhus för att jag ska vilja ha den inne i lägenheten nu. Ska ta och rengöra den en dag jag känner mig piggare.

Stänger in mig på kontoret här hemma och försvinner in i böckerna. Känns stundvis som om jag avskärmat mig från resten av världen lite för mycket. Men allt har sitt pris.

Nyponsoppa med mandelbiskvier är på tal om inget min nya last. Så gott! Förhoppningsvis ska det inte synas så mycket med tanke på träningen jag kommit igång med :-)

Idag, har det varit kontorsstolen och jag. Rullat runt och dammat i lägenheten och till och med kört med dammsugaren. Gå har stundvis varit omöjligt och när jag gått ut har jag spökat ut mig i Sambons stora skor.

Tre stora rosor (som också orsakade en olycka i köket men det är en annan historia) hann Sambon lämna av hemma hos mig innan han och F stack iväg och skrev in sig. Nu ska de bli fitta :-D Träna alltså haha

Kommentarer:
#1: alma

krya på dajj!

2009-01-21 @ 21:53:53
#2: Pia

Det låter ju inte bra att du har så ont nu..........men kan du träna ändå eller det gör det bättre om du är igång kanske.

2009-01-22 @ 06:46:09
#3: Karin

bra sagt! det tror jag också!!

2009-01-22 @ 14:42:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: