Lilla Rara Sara

2009-01-08
15:14:08

Nu ska Superwomen vila

Jag har glömt mitt minneskort i Minis dator. Smidigt.

Idag har jag feber och fryser som en liten griskulting. Var ganska väntat då jag frös och var snurrig under gårdagen. Egentligen borde jag ligga under duntäcket och sova, det var det jag planerat då jag mår som jag mår.
Men jag är alltför lik min pappa (aka Grosshandlarn) och har svårt att komma till ro, slappna av och inte göra något. därför har jag fått en amssa gjort idag. Hälften av sakerna vet jag knappt hur jag bärt mig åt för att klara av. Det minns jag inte. Gjorda är det i alla fall och jag mår tack vare detta ännu mera skit. 
Kanske nån Red Bull skulle funka? 
De och febernersättande är ju en kombo som tydligen ska funka jätte bra (har ja hört).

Men nu blir det faktiskt bingen. Till sambon komemr hem. Då blir det pyttipanna med julskinka.
Kommentarer:
#1: Mikaela

vilken söt liten hund

2009-01-08 @ 15:16:15
#2: J.eynie

Jag är lik dig! Jag har också svårt att komma till ro. Vill alltid pyssla något med händerna. Det kan handla om städning, även om det inte är världens roligaste jobb hemma :). Synd att du med blivit sjuk. Men då är vi desto "friskare" vid nästa "foto" tillfälle, haha :D

2009-01-08 @ 20:39:21
#3: Pia

Så du är oxå sjuk?? Hoppas du mår bättre idag

2009-01-09 @ 11:42:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: