Lilla Rara Sara

2009-01-30
11:54:52

Take away the grey! [EDITED]
Det har blivit en del shopping på sistone, det slog mig nyss haha.
Kan jag skylla på att det är rea tider? Och att jag rensat ur min garderob (In med det gamla och ut med det nya.. you know..). Det blev en STOR papperspåse full med kläder till Mini och två par skor.

I alla fall, idag hämtade jag ut ett paket innehållande ett par ballerina jag ska ha till våren/sommaren samt en tygpåse jag kan ha när vi handlar mat. Så är man lite miljövänlig. Den är gjord av organisk bomull så det klingar bra i hjärtat :-)
Hämtade även ut Minis gummiströvlar som hon gått och längtat efter.

Ett par ballerinaskor av den här modellen (att man kan vika ihop dem) har jag tänkt länge på att jag vill ha. Har nämligen ganska mycket problem med mina fötter, men envisas mer och mer med att försöka gå i högklackat. Då är dessa super att ha i handväskan och ta på sig när det gör för ont i fötterna. Tar mycket mindre plats än mina sneakers!



So, i övrigt då?
Har gått en lång promenad med Elsa och bästisen. Då jag har pappas bil över dagen så erbjöd jag mig att köra bästisen till Ica Maxi då hon skulle storhandla. hon i sin tur visade mig hur självcanningen går till så nu ska jag våga mig på det nästa gång..
Är lite feg av mig för nya saker...

Nu däremot är det vila som gäller, fötterna har gått på tok för mtk på för lite tid. Samtidigt som det är skönt att röra på sig så vet jag att jag borde ta det lugnt med med tanke på att jag har inflammation i ena foten. Det är bara så förbannat svårt att bara ta de lugnt...

DAGENS KLÄDSEL: Ralph Lauren jeans och svart stickad tröja från Soaked in Luxury
DAGENS SMINK: Inget. Blir nog lite bronzpuder rouge sen
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS VILL HA: Middagen ikväll. Typ nu...
DAGENS KÖP: Sötpotatis och en Kellogbar
DAGENS LÅT: Hönan Agda - Cornelius
DAGENS HUMÖR: Glad och pigg
DAGENS BEHOV: Smärtstillande som vanligt annars är jag inte så krävande ;-)
DAGENS BÄSTA: Stunden med bästisen.
DAGENS SAKNAD: värmen, så man kan sitta och äta på balkongen!
DAGENS DUMMASTE: Inget än så länge..
DAGENS FÖRVÅNING: Inget.. allt har flutit på som det ska

Går även runt och är lite stolt över mig själv. Har för första gången på väldigt länge stått på mig och satt emot, och det blev bra! Varför ska jag envisas med att vara  så förbannat snäll och följsam? Grå och trist och låter folk nästan få bestämma över mig.
Vad det handlar om vet bara några och det spar jag för oss. Tack för feedbacken igår!
Kommentarer:
#1: Carin

Tack! ja visst älskar man att shoppa, igår fick jag hem min nya rosa bärbara, me like!

2009-01-30 @ 14:01:59
#2: Carin

Det finns ju säkert alla möjliga färger att få tag på nu, men jag ville iaf ha en rosa. Finns bilder i min blogg, lite längre ner. Ja gillar den skarpt <3 Ha en bra dag!

2009-01-30 @ 14:18:52
#3: Anonym

haha jo tänkte det liksom:p

2009-01-30 @ 15:17:33
#4: Vilma

åh, tack så jättemycket! :) sånt gör mig så glad. :D

ja, jag har lärt mig själv kan man väl säga. (:

puss

2009-01-30 @ 15:24:36
#5: Anonym

tack :)

allt bra? =)

2009-01-30 @ 15:56:33
#6: Anonym

Du menar alltså att jag inte såg smart ut innan ;) Skoja bara! Nej men visst gör man det. Men jag älskar dem. Karl Lagerfeld är det som har gjort dem.

2009-01-30 @ 16:07:23
#7: Tina

preciss!; )

läs bloggen så får du all info! :D

2009-01-30 @ 16:36:36
#8: Vilma

aa, jag håller med. tack. :*

2009-01-30 @ 16:51:52
#9: Nina Fina

Tack sweet.. :) Jag kände mig dock inte så snygg när jag väl kom hem.. Haha..

Jag älskar dina nya ballerina skor.. :-D

Puss!

2009-01-30 @ 17:10:53
#10: Anonym

Hahha ja jag vet vad du menar, Smartglasögon =) Hoppas du får en bra helg! KRAMAR

2009-01-30 @ 17:15:53
#11: Nina Fina

Ja men vilken tur. Inte helt lätt att beställa skor via nätet, med tanke på hur olika st kan vara.. :)

Underbara va dom iaf. Jag får väl också väga mig på att beställa skor från nätet.



I helgen ska vi på fest hos en som heter Lisen, så det blir vin och utgång. Du då?

2009-01-30 @ 17:39:41
#12: Nina Fina

Åh vilken film? Bio är så mys, speciellt vid denna tiden.

Ja men absolut, vi får höras av och se vilken dag som passar.. :)

2009-01-30 @ 19:54:38
#13: Vilma

sv: aa, jag vet. ;)

asså det är headern som är så, och så gjorde jag ett mellanrum mellan meny och inlägg. fattar du? :P

2009-01-30 @ 19:59:25
#14: Vilma

kanske det, vi får se. ;)

kontakta mig lite senare.

2009-01-30 @ 20:04:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: