Lilla Rara Sara

2009-01-06
14:40:13

Cold happy Day


Efter en härlig sovmorgon så kom vi äntligen upp och åkte iväg och köpte ny kamera. Vår lilla Nikon! Lilla av den anledningen att den väger 200gram mindre än vår gamla och i mina reumatikerögon så är det mycket. Nu orkar jag kånka med både kamera, ipod och plånbok utan att det gör för ont i lederna haha

I alla fall, Sambon dumpade mig hemma hos päronen så jag fick pilla med den ifred medans han stack för att bygga bilstereo. Satte batteriet på laddning och pillade och hade mig tills Minis kamera batteri var laddat. Då skulle vi ut, ut UT! Bara att klä på sig och följa med ut för att fotografera. Som två mongosar gick vi i parken med våra kameror. Trevligt var det men med isande kallt. Blev ingen lång promenad då kylan blev för mycket till slut.
Ja, jag vet att jag är vek!

Nu sitter jag här, leker för fullt med kameran och förbannar mig över att den är olik min gamla. Men så hade den några år på nacken. Funktionerna sitter ju inte på samma ställen! Damn it! Jag som trodde jag skulle glida på en räkmacka...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: