Lilla Rara Sara

2009-01-22
14:59:34

So little time...
Jag har redan ångest för helgen som nalkas. Allt som skall göras. Alla måsten, saker som ska fixas, hjälpas och till på köpet har jag ovanligt mycket ledont. Jag som börjat vänja mig att vara någerlunda smärtlös... Så var det tillbaka igen! Känns som jag är förflyttad till högstadietiden då jag hade som mest problem med lederna...

 Redan i morgon ska jag köra pappsen till sjukhuset. Håller tummarna för det går bra för honom men det tror jag. Min fader är en fighter trots sin sjukhus fobi =)
Girig som jag är så håller tummarna för att jag också kan låna bil efter det så jag reder ut helgen lite smidigare.
Både Sambo och bil är borta i helgen på kurs i huvudstaden nämligen. Önskar att det varit en annan helg så jag haft möjlighet att följa med. Och åka till Uppsala till vännerna där. Men det får bli en annan helg.


Foto: Veronica Vesterlund


Har du pussat nummer 2?

Går till mammas o pappas företag.. Men vissat har ja pussat mamma o pappa!
Vad har du för relation med nummer 20?
En syster. Punkt.
När ska du träffa nummer 30?
Skulle väl va om jag går in på Pressbyrån för o handla I Guess...
Är nummer 18 söt?
Nej!
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
En man som kommer slå sin framtida fru som Jennifer skulle sagt? Haha nej men märkte jävligt snabbt att man inte orkar med diskussioner med den här mannen. Och att han kör som en dåre. Men första intrycket var nog mer "shiet han verkar ju smart..."
Gillar du nummer 14?
Yes, min gamla mentor när det kommer till politik
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Hmm... Nej det var nog strax innan jul. Lite saker hände på vägen och det har inte blivit av ännu..
När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
När hon kommer hem från utlandet som vanligt, reseledarn!
Är du nära vän med nummer 23?
Nej inte numer. Men vi har haft våra stunder.. Med höga mobilräkningar..

Har du gått på bio med nummer 4?
Ja, men det var år o dar sen..
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ett kontor kan man väl integå ut med?
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Barndomen och den svenska försvarsmaken
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Angelica Baby! Självklart!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Pelles hem nr. Hon underbar tös från Göteborg

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Festa med. Lille Elin e kul=)
Vad är det bästa med nummer 8?
Han är snäll

Brukar du och nummer 16 träffas?
När vi gick i skolan typ..

Kommentarer:
#1: alma

Ja det kan jag nog hålla med om. Fast inget jag direkt reflekterat över då jag säger tack ofta och inte stör mig det minsta om andra inte säger tack, varför vet jag inte men det är väl ngt jag inte tänkt på.



Haha undrar om nr 13 är bobo? hahahaha!



Du får ta o bli bra snart tycker jag.

Tycker även att du ska svänga inom mig den 31:a då det blir partaj här :)

Känns som om jag skulle vilja föreslå att ses innan med, men ordet f-i-k-a har fått en känslig reaktion... förlåt än en gång.

2009-01-22 @ 15:28:20
#2: Nina Fina

Hej gumman, ja jag är också spänd som fasen. Dom är super duktiga och trevliga där. Va kul att du också ska fixa till dig där.. :) Planerat när?

Puss!

2009-01-22 @ 16:12:42
#3: Pia

Ja inte lätt att hinna med allt man vill och ska.Speciellt om man mår dåligt också Det är jag ett levande bevis på. Hoppas det inte är nåt allvarligt med pappa. Vad är det för grej det där med numrena och svar efter dem?nyfiken

2009-01-22 @ 16:31:06
#4: veronica

åh söta du, det var underbart att prata med dig idag!hoppas du kikar in modistiskt lite också, kommentera mig lite, nåmis får massor av sina vänner men ja får inga :(

2009-01-22 @ 20:09:23
#5: veronica

jag hoppas också det löser sig!

2009-01-23 @ 11:59:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: