Lilla Rara Sara

2009-07-07
14:35:47

Am I really back?
Trodde att efter min operation skulle jag må skit, men haft faktiskt inte kännt någon smärta sedan jag vaknade upp på Akademi Kliniken i torsdags. Stor eloge till personalen där btw!
Anser själv att jag har en hög smärttröskel och gnäller inte för minsta lilla utan bara när det verkligen gör ont och det har verkligen inte gnällts från min sida!

Annars då?
Känner mig helt handikappad då jag inte får bära något alls eller gå ut med hunden nu i början. Lägg till att jag är riktigt pigg och ni ser kombon. Inget kaffe till mig på ett tag som ni förstår.. Sedan känner man sig jätte social och alla verkar jobba/ är för långt borta eller bara inte hör av sig plus ett internet som inte fungerar som det ska. I-landsproblem...


Tack alla ni som sms:ade mig i torsdags det värmde.

Grattis till flickan min vän.
Kommentar:
#1: Pia

Hoppas allt gick bra och att det läker som det ska osv

2009-07-10 @ 17:59:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: