Lilla Rara Sara

2009-07-21
13:43:28

Detox?


Jag har dille på blommor nu märks det?
 
Somnade vackert om i morse och hann inte med hälften som skulle göras. Typiskt. Mamma kom över för en espresso Brasil och sedan åkte vi iväg. Har suttit hemma hos dem och spärrat internetsidor (that´s life) och nu känner jag magen kurra..
Vet att det står en räkmacka och väntar på mig i kylskåpet.

Har planer på att ta en detox när allt lugnat ner sig lite men tanken på att vara utan kaffe och socker känns overklig. Igår kom man upp i 7 koppar kaffe och godismonster är jag så det står härliga till! Klarar jag av det ska jag försöka vara utan godis helt och hållet men kaffet kommer jag aldrig att sluta med!
Nån måtta får det vara!
Men att rensa ur kroppen då och då lär ju vara bra och piggare sägs det att man blir... sova bättre och fräschare hy..

Har ni några tips på detoxar?
Kommentarer:
#1: Elin

MIN BILD :O

2009-07-23 @ 18:01:22
#2: Linda

Det är härligt med Blommor!

2009-07-27 @ 15:39:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: