Lilla Rara Sara

2009-07-19
22:23:18

Egoista
Sitter och försöker koppla in min gamla ipod i hemmets nya iMac. Det går väl sådär måste jag erkänna, trodde det skulle vara smidigare. Men det är nog det enda som krånglat med och det är nog snarare mig det är fel på än datorn. Inkompetent är vad jag är. I alla fall nu.
Känns verkligen som att min hjärna har två hjärnceller för tillfället och att de motarbetar varandra. Skallebank är bara förnamnet. Koncentrationsförmåga noll. Nada.

Försöker samla ihop alla känslor och tankar. Förbereder mig mentalt för veckan som kommer i morgon. Massa jobb och det är så himla kul! Känslan av att varken ha tid eller ork till att hålla ordning på hemmet känns dock konstigt. Tid att fixa här hemma ska jag försöka ta mig till i morgon. Det där med dammsugning och torka golv får jag dock inte göra på ännu några veckor pga av operationen. Men tar jag fram piskan så gör nog karln det (haha).

Veckan som kommer kommer all ledig tid gå åt till att sova och umgås med vänner. Har under helgen tänkt väldigt mycket på vänskap och är så himla glad för dem jag har runt omkring mig. Hoppas det kommer bli en riktigt trevlig vecka!

Kommentar:
#1: Viktor

vilken fin blogg, och fina bilder! :)

hoppas du haft en bra dag, ska vi följa varandras bloggar via bloglovin?

2009-07-20 @ 01:05:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: