Lilla Rara Sara

2009-07-12
15:09:12

Förvirrad
När allt är så bra och så härligt, varför gråta inombords? Lycklig på nästan alla sätt och vis men ständigt gå med tankar i huvudet. Är det något som hänt? Har jag gjort något? Varför liksom? Ignoreras jag? Vad är det som händer?

Helgen har verkligen rusat iväg. Mestadels bestått av jobb för karln och jag har spenderat min tid på egen hand med mina tankar. Kvällen kom att bli riktigt trevlig och spontan. Utsökt god middag, chokladpraliner och sedan sällskap av D med sambon K fram till halv tre i natt.
Hade ett flera timmar långt samtal om allt möjligt. Så himla härligt. Ärlig och uppriktighet.

I morgon börjar en ny vecka, nya tag och nya äventyr.
Kommer få börja köra bil igen, besöka S på KK i Lund och inom nya jobbet bla.
Kommentarer:
#1: Linda Nygren

Hello tittar in o säger hej. Hoppas allt är bra. Kramar

2009-07-16 @ 01:41:11
#2: Camilla

Ja, det ska bli spännande. ;) Lila är najs. :) Hur går det med nya jobbet? Kram kram

2009-07-16 @ 19:37:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: