Lilla Rara Sara

2009-07-22
08:02:38

Give me 24 more hours please
Är det fler än jag som har problem att ladda upp bilder här på blogg.se?

Sitter och njuter av dagens lugna stund innan allt tar fart. Lyssnar på Eminem och planerar dagen. 
Impulsivt ringde jag min frisör igår kväll och bad henne göra vid mitt hår så ska strax till Larsson&Lange och få det fixat. No more blonde days for me! När mamma kallar mig blondie får det vara nog. 
Kanske hinner jag med att kolla i lite butiker innan jobb, dags att börja planera höstgarderoben..

Denna veckan kommer helgen tidigt, i morgon kväll börjar den!

Kommentar:
#1: Linda Nygren

Jag tycker att blogg.se har varit lite tråkigt nu i dagarna.. jag kommer inte in på min egen blogg. kan inte kommentera. tråkigt tråkigthoppas du mår bra. kramar

2009-07-31 @ 01:41:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: