Lilla Rara Sara

2009-07-19
11:19:38

Saradagen
Veckan som gått har verkligen varit över förväntan. Väldigt händelserik i form av nytt jobb, sjukhusbesök, gamla och nya vänner.

Fredagen var helt amazing. Träffade min guddotter och syster och varje gång jag ser dem ihop så kommer tanken "vad stora de blivit"! Fick reda på att guddotterns lillasyster ville sova över hos mig någon helg och givetvis ska hon få det. Både karln och jag är stormförtjusta i henne och det är aldrig fel att öva upp sina skills bland barn ;-)

Annars så blev det en utsökt middag på Casa Mia (tror jag det hette..?) i Ängelholm. En flaska vitt och underbart sällskap i form av en gammal vän. Godisstopp på Rosa Pantern och sedan päroncider på Nicks. Päroncider för nostalgins skull. K var urgullig och kom och hämta mig då våra karlar var på Råå och drack öl dit vi senare också kom efter att ha tjötat lite. Det var länge sedan jag skrattade så himla mycket!
(OK, kom på att det var förra helgen i samma personers sällskap, då jag även satte i halsen och inte kunde andas så kul det var!) 

Nu har jag bakat ett kavring med tranbär, persikor och pecannötter. Vilken blandning va? Mormor fyller år och strax ska jag, brödet och mamma bege oss till de gamla. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: