Lilla Rara Sara

2009-06-30
10:13:06

En helt vanlig tisdag förmodligen?
Känner mig fortfarande som en klubbad säl. Beror väl på att jag börjar slappna av och förbereda mig inte för op nu. Kommer väl vara så trött när jag ligger på operationsbordet att de inte kommer behöva narkos. Skämt o sido.
Jag gillar att bli sövd. Det är en speciell känsla precis innan man försvinner. Behaglig liksom. Sen kommer jag vakna upp lite lättare och behöva smärtstillade. Men what the heck, vill man vara fin så får man...

Nu har jag lagt in alla bilderna från helgen, druckit mitt kaffe (yepp!) och ska strax ner på stan. Småsaker som skall fixas och ska spana lite på bikini.

I bakgrunden hörs the man in black. Johnny Cash.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: