Lilla Rara Sara

2009-06-29
09:23:43

Let it go on
Känner mig som en klubbad säl numer. Kan sova hur länge som helst och det är så olikt mig. Får nästan dåligt samvete när jag bara vilar. Om bara inte ögonnen gått ikors hela tiden..

Helgen har gått i vågor. Massa lugn för mig och mycket jobb för Karln. Har umgåtts lite med killarna på Ring Knutstorp (STCC) och igår tog svärfar och jag skryt och fart rundan med den lilla röda bilen haha.

Nu är det mest massa fix inför operationen. Saker jag vill ha gjorda här hemma.
Strax är frukosten uppäten, hunden skall ut och jag ska cykla och handla. Världens bästa investering. Cyklen. Dock säger de att jag inte ska cykla de närmsta veckorna.. Vi får väl se...!
Kommentar:
#1: Linda

dom sa till mig att man kunde cykla och gå efter op..men inte träna hårt på 1-2 mån..cykla har jag gjort men raska promenader har inte gått...

2009-06-29 @ 11:46:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: