Lilla Rara Sara

2009-06-04
15:17:48

Min ord i meningar.
En vecka sedan sist. Känner att jag är på väg mot toppen. Har nog aldrig mått så bra som jag gör nu. Det är mycket som händer och sker för tillfället men det kommer jag att behålla för mig själv och vännerna i min närhet. Men det kommer nog ske stora förändringar!

För att lite glida från.. Varför omge sig med folk man inte mår bra av överhuvudtaget?
Lite för nyfikna, lite för bittra, lite för stolta, lite för egoistiska och lite för envisa.
Nej då är det dags att själv vara egoistisk. Inte till överdrift men shiet...
Det kommer och går och kanske hittar man tillbaka till varandra, kanske inte.

Nu beger sig Karln, jag och svärfar ut på roadtrip. Upp till svågern och svärmodern i huvudstaden. Hotellvistelse för hela slanten vid Stureplan och mys. Vernissage, vin, god mat. Massa shopping (Älskling, L-o-u-i-s- V-u-i-t-t-o-n, lämna kortet där innan du sticker o kollar på bilar! Haha!! ) och vänner.
Ska bli skönt med lite ledighet ihop Karln och jag då vi knappt ses numer. Titulerar mig nästan särbo och han funderar starkt på att skaffa en extrasäng på jobb. Men när vi väl ses, sådär lagom till natten. Så känner jag mig nykär igen. Uppskattar stunderna med honom så himla mycket och förstår att han är mannen i mitt liv.


By the way.. Semestertider nu. Hoppas veckorna går snabbt.

Vi ses när vi ses! (men på rätt plats haha!)
Kommentarer:
#1: Mysan

Ha en trevlig resa..

2009-06-04 @ 20:47:51
#2: Anonym

fin blogg :)

2009-06-04 @ 21:06:25
#3: Linad

Ha en toppen helg i stockholm!

2009-06-04 @ 22:49:47
#4: kisen

hej snäckan ha nu en trevlig helg där uppe håll utkikt efter magnus C =) om du ser han så messa mig =)ha en trevlig helg kramar kisen

2009-06-05 @ 17:09:02
#5: Anonym

Gissa rätt på min blogg och få en länk :P

2009-06-05 @ 19:17:20
#6: johanna

Va gärna med i min tävlig, mer om den står på min blogg :)

2009-06-07 @ 00:34:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: