Lilla Rara Sara

2009-06-08
09:32:11

You never thought that

Är tillbaka hemma igen, efter en fantastisk weekend i Sthlm med karln och svärfamiljen.

We will always have Södertälje hamn!
Svärfar och jag roade oss 60 mil motorväg ihop medans karln sov ut, han kom nämligen hem från jobb mitt i natten ca 20 min innan vi skulle köra i fredags morse (sen hann han vara hemma en timme igår innan han fick åka iväg igen.. MAGSÅR HALLÅ!?).

Karln skämtade om Dolce Vita, det var inget skämt tydligen..
Det har varit väldigt mycket umgås och lite shopping. Fina Sassa hade rekat stan och vi styrde skorna mot Mathilde så fort vårt Josef Frank tyg från Svensk Tenn var inhandlat. Varför finns inte Mathilde utanför Sthlm? Så fin och underbar butik! Odd Molly och HunkyDory fick lämna butiken för min skull.
Stickat från Zara blev det också samt en stor kasse med kaffe från Nespresso. Ett behov av magsås för mig kanske? Kommer nog aldrig komma upp i Sassas dagliga kaffe ranson á 20-24 koppar! Superwoman med supermage mån tro?
Nåja, Môet Champange på Öfre, läckra middagar i vilmet på Viktoria och trevlig sällskap i form av ny släkt under lördagskvällen. Kvällen innan var det vernissage på KTH och rödtjut bland härliga människor samt middag på Vapiano(också något som borde komma ner hit till Skåne!). Hann mitt i alltihopa träffa Veronica med för lunch mitt emot NK och sedan fikade vi med Naomi och min Karl på Le Café i Sturegallerian i några riktigt sköna soffor!

Nu är vi i alla fall hemma igen, efter härliga hotellfrukostar och hotellsängar. Bodde vid Humlegården på samma hotell som landslaget och stämningen var väl inte den muntraste igår efter matchen!
Elsa är hem hämtad från där hon varit och Karln är tillbaka på jobb as usual. Själv har jag precis varit och röntgat halsryggen inför bröstoperationen, dricker nu mitt förbannade kaffe och väntar på att mamma ska komma och hämta mig.


Saya

Kommentar:
#1: Sara

Välkommen tillbaka!!!

Verkligen saknad! :)

2009-06-08 @ 19:11:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: