Lilla Rara Sara

2009-03-10
12:31:00

Det finns alltid läge för shopping!
Började dagen med äggröra full med grönsaker. Färsk svamp, paprika, broccoli och majs. Verkligen en perfekt start på dagen, om det inte hade varit för mitt halsont.
Att en sådan liten grej kan irritera en så pass mycket?

Hade ett snabbt besök ang väskor i förmiddags innan jag och L stack ner på stan för o fika och snacka. Där blev det brownie och the med massa honung i. Rikig sockerkick! Inte bra för hälsan men oj så gott!
Hann även in en runda på Gina Tricot där vi gick ut med vars en klänning, jag fick även med mig bodyn och kjolen jag har på bilden :-) 
Säger som R, det finns alltid läge för shopping. När man är glad, ledsen, sjuk osv, så länge man bara inte handlar på kredit!

Nu vill jag mest ha en ny tv...
Haha!


Kommentar:
#1: Linda HBG

Tack kära du för en trevlig fika och en bra shoppingkompis! hehe

Så fina plaggen var på! Riktiga kap du gjort!

Stor kram!

2009-03-10 @ 12:59:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: