Lilla Rara Sara

2009-03-29
15:48:19

Feeling great


Gårdagseftermiddagen  bestod av fika med bästisen nere i stan, promenader o en massa ledont. Efter rundan hade jag stora funderingar på att ringa akuten och be dem amputera bort hela mitt höger ben. Både höften och foten trilskades och jag bad till de högre makterna att det onda skulle gå bort tills kvällen.
En underbar middag senare och M som joinat oss här hemma så kunde jag fejka min gångstil så pass mycket att jag inte såg ut som en halt höna.
Gick tillsammans med Fina och E en gata bort för lite vin och trevlig sällskap hos en jättetrevlig tjej. Skönt nog så känner jag mig inte så malplacerad trots att alla var stalltjejer. Kanske dags att borsta av ridkunskaperna själv?
Man har ju varit ute o redit förr så att säga!

Orkade med några timmar så en stund innan de drog vidare ner till Helsing så bad jag Karln och M att komma och hämta mig. En lång sömn senare och jag har gått hemma och "pulat". Städat lite, läst lite, bakat chokladkaka och gjort ett stort lass med köttbullar med tomat och mozarella i.


Helgen har som jag trott gått väldigt snabbt. Bara Gossip Girl ikväll så är helgen som gjord :-)

Kommentarer:
#1: NinaFina

Det va så kul att du kunde vara med oss ett tag iaf gumman. Hoppas att du är bättre idag.

Vi får ses i veckan tycker jag. Puss <3

2009-03-30 @ 09:16:59
#2: Nina

Du också! <3

2009-03-30 @ 12:03:45
#3: Linda HBG

Eftersom din våghals till sambo vill rida min pålle så kan du kanske ta en tur på F/E:S pelle?? ;)

Puss

2009-03-30 @ 15:45:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: