Lilla Rara Sara

2009-03-06
11:51:05

Fredag igen!
En morgonpromenad och 3-4 koppar kaffe senare och jag känner hur koffeinet rusar i kroppen.
Kanske inte det smartaste draget men tiden bara rann iväg och så även kaffet.
Ikväll blir det öl och fortsatt snack.

Förhoppningsvis inte alltför sent då det sedan är fullt upp i helgen.
Riktigt skönt då jag för en gång skull känner att jag har ork att orka med allt!

Det har bara ramlat in mail ang min LV Speedy som jag ska sälja. Väldig mycket skambud med, att de orkar? Nu blir det i alla fall till att svara på alla...

Ha en trevlig fredag!

Chinos; Gina Tricot
Linne; D&G
Skjorta; Zara
Kofta; Filippa K


Kommentarer:
#1: Linda

Ja gärna, vi kanske kan ta en fika på mån el tis? Då e jag nämligen ledig och har inte nått planerat då... =)Pussen

2009-03-06 @ 20:34:07
#2: Pia

Klart att tankarna mal.............men du behöver inte vara orolig Men tack ändå för omtanken.

2009-03-07 @ 07:41:17
#3: Anonym

Tack! :D Hihi.

Jag hade skoj, men ingen som ville festa.. Haha.. som vanligt när ja e sugen :O

2009-03-08 @ 01:12:39
#4: Nina

Tack för igår hjärtat! Jag hade så kul, men det va så galet som du vet.. :-/

Och tacka din man ännu en gång för hjälpen innan idag!

Hörs sen. Puss <3

2009-03-08 @ 15:07:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: