Lilla Rara Sara

2009-03-05
22:15:13

Good Night Mate
Vid lunch ville jag bara att denna dag skulle ta slut. Läggdags. Pronto. Med en sovmorgon som varar en evighet.
Det skrynkliga pappret veks upp och blev ett fint igen.
Mår riktigt bra i själen förtillfället.
Några koppar kaffe med lite choklad och jag undrar hur jag ska kunna sova i natt..

I morgon väntar morgonpromenad med bästis och sedan fika. .Hennes hembakta bullar och kaffe jag tryckt på knappen för att få :-)
Sen kanske kanske kanske After Work. En öl eller två.
Men en hemmakväll i soffan lockar också. Resten av helgen består av gäster hemma och att vara middagsgäst hos andra. Fix till balkongen och blommor :-)



Sen slutar man aldrig förvånas över folk. Mognad är verkligen inget som kommer med åren har man märkt...
Kommentarer:
#1: Emma

got a point på sista meningen..! Men bror är inte särkilt bright, och han är bara 14. Hur ska det gå..? ;p

2009-03-05 @ 23:14:07
#2: Mysan

Hoppas ni får en trevlig helg!

2009-03-06 @ 09:53:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: