Lilla Rara Sara

2009-03-16
20:18:18

Just a note
Några koppar kaffe, Friends snurrandes i dvd:n, laptopen i knät, doftljus tänt och en massa tankar i huvudet...

Dagens braiga: Bose har ÄNTLIGEN kommit ut med en docka till ipod för deras Lifesylesystem.
Ännu braigare (hahaha): Att jag fått massor gjort och nu har jag en ensam hemmakväll som jag sett fram emot hela dagen. Mys mys. Nästan så jag ska äta lite B&J glass!

Läst massa modeidningar idag, blir bara mer och mer peppad att gå ut på stan och inhandla nytt till garderoben och våren.
Aprikost och klorblekt är jag inne på.
Ska ni satsa på något speciellt i vår?

Kommentar:
#1: veronica

ja ja vet helt knäppt

förut hade jag alltid massa mjölk i men nu e de bara svart :)

2009-03-17 @ 08:56:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: