Lilla Rara Sara

2009-03-10
14:13:57

Organisera mera?
Egentligen borde det inte vara så svårt att få ordning på sin garderob. Organisera lite mer. Kanske lägga undan lite basic stuff som jag annars lätt tar till för att slippa tänka på vad jag ska ta på mig. Enkelt, lätt men gud så tråkigt.

Jag tycker inte att jag har så himla mycket kläder, ändå får jag inte plats. Byrån är full med basic tees/träningskläder/undies/strumpor  och mjukiskläder. Ingen bild här inte.
Resten är packat på galgar..
Jeans i högar...

En trådback under galgarna i stora garderoben (istället för hyllan och skokartongerna) kan göra plats för jeansen kanske? Och så lite tröjor där jeansen var? Så blir det mer plats för fancy thing på galgarna.. som mest nu rymmet tröjor och koftor..
Mainstream me...

Skokartongerna får på något vis få plats i min garderob för skor och ytterkläder.. Huja...

Hur organiserar ni allt?

Nu väntar pappersarbete och en flabb med kaffe!

Ciao!

Kommentarer:
#1: jennie

tycker allt att du har en hel del (:

men det ser himla bra ut i din garderob :P

2009-03-10 @ 14:29:38
#2: A -*

Är du för eller mot abort?



läs även lite om mina tankar om det om tex en tjej jag känner använder det som preventilmedel..



Hare bra

Amanda

2009-03-10 @ 14:30:53
#3: jennie

sv: nej det blir man nog aldrig :P haha

2009-03-10 @ 14:35:56
#4: A -*

Jaa gud ja det är riktigt fel :O liksom tya det ni får! liskom ofta man kommer älska sitt barn mindre för att det blev en flicka isf för en pojke :O det är grymt fel och jag tycker man itne ska få göra det:O

2009-03-10 @ 14:40:44
#5: A -*

Nä intejag heller:O



den ända gången jag skulle göra abort va oma jg blev våldtagen eller om jag och min pojkvän skulle av misstag få barn nu vid 16 års ålder:O



eller hur :O asså det är grymt sjukt att folk bara gör så :O eller hur och tänk om dem som håller på sådär som hon jag känner en gång i livet verkligen träffar någon som hon älskar och vill habarndå äre redan försent :O

2009-03-10 @ 14:48:56
#6: A -*

Eller hur :O men min bff M hennes kusin var 13 år när hon fick sitt barn :O hon vart gravid och vågade itne berätta för sina föräldrar :O men dem har det jätte bra hennes föräldrar häjlper henne massor och hennes ex (gjorde nydligen slut) har henne varrannan vecka och så:) men ändåså det är för tidigtt yckerj ag :O



Hur menaru? att du trodde itne det fanns tjejer som använder abort som typ preventilmedel?

2009-03-10 @ 15:05:40
#7: A -*

Okej .P nej och det värsta är att hon inteenss mårdåligt över det:O

2009-03-10 @ 15:12:57
#8: Anonym

Har du någon rolig framtids dröm?

2009-03-10 @ 17:27:27
#9: veronica

åh alltså både jag o martin är ju väldigt intresserade av kläder så det är viktigt för oss att det SER bra ut i garderoben :P

Lite töntigt. men snyggt.

därför rensar vi också ofta och har garderoben säsongsvis. det som inte används eller rensas bort lämnas till secondhand eller i kartong i förrådet :) men favoriterna är framme året om :)

2009-03-10 @ 20:29:33
#10: Leia

Synd bara att det är svårt att hålla det på ett sätt sedan. =)

2009-03-11 @ 10:42:59
#11: Camilla

Hi hi... Ja, det var jätte trevligt. :) Hoppas att vi kan göra om det snart. Kram Camilla

2009-03-11 @ 18:51:13
#12: sanne

en sån ordning bordde jag också ha.. :P

2009-03-25 @ 18:47:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: