Lilla Rara Sara

2009-03-21
20:33:35

Patricia
"Jag köper inte kopior. Det är en estetisk fråga. Har jag inte råd avstår jag hellre. Att måna om det äka och handgjorda är viktigt för mig. Om ursprunglig design försvann och det inte fanns plats för konceptuellt konstnärliga uttryck skulle modeindustrin inte vara densamma

Men ett handvek behöver inte betyda en svindyr kokodilväska från Hermés. Det kan lika gärna vara  en gästdesigner hos H&M... Allt som finns i limiterad upplaga har ett vintagevärde.Om inte i pengar så i modehistoria."

- Martina Bonnier

Det här är Patricia. Hon flyttade in hos mig för någon vecka sedan och bär efternamnet Burberry. En vacket ting från några jag håller riktigt kära. Anledningen håller jag för mig själv och jag kommer vårda henne väl.
Det är perfek. Jag kan ha den på armen, eller över axlen när jag vill ha händerna fria. Rymmer gör den massor!


Kommentarer:
#1: Anonym

gillade filmen starkt! den var bättre än sånna tjej-romantiska komedier brukar vara!

2009-03-21 @ 20:52:29
#2: Pia

Den var supersnygg...........

2009-03-22 @ 06:26:21
#3: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 14:12:51
#4: Matilda

Åh vilken snygg väska :)

2009-03-23 @ 16:32:01
#5: FRIDA

Snygg väska! :)

2009-03-26 @ 15:18:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: