Lilla Rara Sara

2009-03-17
20:27:12

Photo


Känns som hela dagen har gått åt till att byta tankar med mamma och Sambon. Tänkt mycket för mig själv, men känner mig mer säker för var minut som går!


Fabbe kom och hämta upp mig i Ronald (hahaha) och jag hjälpte till att möblera och fixa i hans nya lägenhet. Så himla fin är den! Rymlig och grymt fräsch, han ska verkligen vara nöjd.
Nu ska jag börja fila på en inflyttningspresent till honom, vet precis vad jag ska göra till min käre vän.

Nu sitter jag här med min kopp decaff och försöker vänja mig vid en massa tankar tills Desperate  Housewifes börjar. Sambon är på möte och jag njuter av stunden jag har här hemma ensam. Likväl som jag älskar att vara social och umgås med vänner och kärleken så gillar jag stunderna jag har bara för mig själv :-)

I magen ligger middagen, räcker även till lunch i morgon. Urgott blev det! Hemmagjorda stora köttbullar med tomater, basilka och parmesan i. Lite kryddpeppar, ägg och ströbröd i också såklart. 15min i ugnen 200 grader.  
Har fått dille på parmesan nu och snart är osten slut här hemma så ny stor ost ska inköpas vid nästa handling!


Mini orkidén jag köpe av söta Kisen på BlomsterÄnglen. Fin fin lila.
Kommentarer:
#1: kisen

hej sara ., va fin orchideen står fortf =) kramar

2009-03-18 @ 10:30:14
#2: Anonym

åh härligt.. vill också gå ut.. :/

jag jag bara ligger inne.. tråk tråk

2009-03-18 @ 11:23:26
#3: Anonym

ja den tjocka jackan har ja bara på jobb ;D kallt då när vi e ute med barnen på förmiddagen.. annars har ja höstjackan! ;d

2009-03-18 @ 16:30:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: