Lilla Rara Sara

2009-03-22
20:28:35

Somehing old and something new
Är riktigt sugen på att måla ikväll.Men det enda jag har hemma här pennor.. Need penslar.. and a place to be.. Typ..

Har spenderat dagen hos föräldrarna. Karln och grabbarna har hjälpt dem att bära möbler och jag har hållt ställningarna i affären medans mamma förklarat vart allt ska så. Har hunnit med att packa ner ännu mer av mitt porslin som jag har hemma hos dem. Höganäs Keramik och fin porslin från gud vet vart.. Oanvända anyway...
Tills jag ska ha ha the party ;-)
Kikade även igenom min brudkista, har nästan glömt allt som låg i den. Gamla minnen och fina saker. Plus en gammal låda med gamla bilder. Memories!

Nu har GossipGirl avverkats, plus middag.
Pastasås med skogschampinjoner, zuccini, paprika, tärnad bacon, körsbärstomater och sugarpeas, färsk pasta till det. Använde en av Milda Mats nya smaker. Svamp och vit balsamico. Grymt god!

Strax väntas fikat. Hemmagjord smoothie.
Fruktbomb :-D
Och min bok. Lugnt slut på en fartfylld vecka. Bäst att ta nya tag och hämta ny energi.  

Kommentarer:

Vad fint du har gjort! Riktigt nice! Din väska var helt underbar!

2009-03-22 @ 22:50:28
#2: sandra

gillar bilden nere till höger...Den framhäver dina kvinnliga drag så fint =) haha

2009-03-24 @ 11:56:31
#3: NinaFina

Tack för en mysig fika gumman! :)

Hörs senare. Puss <3

2009-03-24 @ 13:33:40

Klockan är från Nelly! Underbar fundera på att önska mig den när jag fyller år. Super fin!

2009-03-24 @ 15:15:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: