Lilla Rara Sara

2009-03-01
19:55:05

The Weekend
Trots ihållande mensvärk så har min helg varit underbar.
Hade en urtrevlig middag med killarna innan jag gick till E där tjejerna var. Drack jättegod cider som N bjöd på. Xider limites edition jamine/peach, tyvärr vaknade jag upp i morse och märkte att jag fått en allergisk reaktion. Utslag i facet...

Har haft en storasyster-lillasyster dag på Väla och shoppat :-)
Jättetrevligt o det kändes att vi behövde den stunden.
Kollade vårskor och köpte vars ett par chinos. Skrämmande så skiljer det bara en storlekt på våra chinos numer. Jag har väl gått ner lite och hon har växt och blivit stor :-)


Bjuder på en bild från förra veckan hos L.
Kommentarer:
#1: Linda Hbg

Naaw Sara!! Hoppas du hade en kul kväll m oss igår även om en rätt så överförfriskad flicka fint fick åka hem... haha Puss

2009-03-01 @ 21:00:29
#2: Nina

Fina Sara, den outfiten är så sjukt snygg på dig.

Jag vill sig dig i din Betsy klänning soooon!

Puss

2009-03-03 @ 08:44:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: