Lilla Rara Sara

2009-03-27
12:52:13

Totalt innehållslöst

Dagarna bara flyger iväg, ganska skönt om värmen också kunde flyga hit. Snabbt...

Fredag i alla fall. 5 maskiner tvätt är tvättade, dammsugit och ätit världens äckligaste lunch.

För första gången i mitt liv har jag smakat ravioli. Mor min har en stark åsikt ang ravioli så har aldrig provat på denna sk maträtt. Vet inte varför jag velat smaka, kanske är det för att jag just aldrig ätit det? För något lockande har det ändå inte låtit. Ravioli. Sug på den... R-a-v-i-o-l-i. På burk. Hundmat för människor. Finns mycket elakare ord (som mor min lärt mig haha) också men då lär jag få glåpord efter mig...
I alla fall... Smakade som pasta med blöt spånskiva i..  Och så lite tomatgojs som sås.. Nääj det var inte min kopp kaffe riktigt...
Det fick åka ner i Elsas matskål som en extra krydda till hennes torrisar...

Ser mycket mer fram emot middagen ikväll. Grillad kossabiff på Webern med kroketter och grillade grönsaker. Ett glas vitt eller två och jag lär dansa runt i vardagsrummet under Let´s Dance!

Hoppas helgen går fort så en ny vecka kan börja, då händer massor, ska bli så himla kul! Få lite mer klarhet i saker och ting.
Under tiden ska jag hinna med massor av skoj!

Status för övrigt då? Har jättte ont idag. Höfterna trilskas och på något sätt har jag ont i en stelopererad handled. How liksom? Tårarna har trillat ner från kinderna ett antal gånger under dagen. Ska bli skönt med ett sjukhus besök i veckan.
Kommentarer:
#1: Anonym

Webern? Är det den där elgrillen som sambon skryter om som en gasolgrill?

2009-03-27 @ 18:26:49
#2: Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 20:14:06
#3: Anonym

Ravioli på burk är inte gott. Köp färsk och gör någon god tomat- eller ostsås till. Det är mycket godare! /R

2009-03-28 @ 16:41:10
#4: Mysan

Tackar! Nepps har inte slutat blogga.. har en ruskigt intensiv vecka bara. så har inte haft tid för datorn. Hur är det med er då?

2009-03-29 @ 11:44:38
#5: veronica

tänker på dig fining

2009-03-29 @ 19:43:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: