Lilla Rara Sara

2009-03-12
16:03:33

Joy of life!
Dagarna bara rinner iväg, tyckte det nyss var helg ändå står en ny helg och väntar vid dörren. Riktigt härligt men fortfarande med full fart.
Hoppas dock på lite mindre göra denna helg och lite mer lugnt och ro. Det behövs verkligen då vardagarna är mer intentiva än förut. 

På sistone så har jag bara mått bättre och bättre. Självförtroendet är lite bättre och jag känner mig mer taggad än någonsin! Även om min reumatism trilskas lite mer än vanligt så berör det mig inte på samma sätt som för någon månad sedan. Taggad är bara förnamnet!
Som jag trivs!
Lite mer boost sen så... haha!
Fast jag lägger till ett fint ord och kallar det livsglädje!
Men allt kan ju vända likt en femöring?

Idag har jag däremot bara tagit det lugnt. Housewifethings i form av tvätta/städa/baka. Fina kom över på fika och nybakta bullar efter jobb och vi satt och snacka massor. Så kul att ha henne nära nu när hon flyttat :-)

Annars blir det massa pappersgöra och till att kurera mig idag. Halsontet vägrar lägga sig och illamåendet kommer och går... Riktig vila blir det ikväll. Tv från sängen med andra ord.

Men nu ser jag fram emot helgen, massor som händer då!


Gottegrisar!

Med organiseringen av min garderob kan jag berätta att det går frammåt. En stund eller två till på den och den är färig att visas upp för omvärlden haha!
Kommentarer:
#1: Emma

haha, den bilden visar verkligen vilket sug vi har! haha <3

2009-03-12 @ 17:11:02
#2: Linda HBG

Så skoj att läsa att du finner livsglädje, det gillar vi!!! =)

Man får passa på att njuta i fulla drag!

Pussen! <3

2009-03-12 @ 17:37:50
#3: Linda HBG

Jodå allt fortfarande upp och ner, men de blig nog bättre =) Och allt bra med dig? Har du varit på hundkurs ännu?

Puss!

2009-03-12 @ 21:15:53
#4: NinaFina

Eller hur! Jag ska lära henne att dricka vin! :-D

Ses snart. :)

Puss <3

2009-03-13 @ 18:33:11
#5: Linda HBG

Ville bara säga tusen tack för den trevliga spontan middagen igår! Det var mega trevligt!!! Pussen

2009-03-14 @ 11:38:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: