Lilla Rara Sara

2009-03-09
21:33:54

Like drama
Dagen har varit mer än innehållsrik. Möten, bokning av möte, avbokning. Där emellan lite dektektivarbete. Man slutar aldrig att förvånas över något! Är glad att jag  gjorde som ja gjorde annars hade det varit katastrof. Eller.. det är katastrof.

Chockades sedan av ett samtal från mormor som drabbats av inbrott. Inget stulit bara saboterat allt. Vad fan är de med folk? Är det dagens ungdom eller gårdagens? Vad är det för fel? Hur kommer framtidens bli?
Vems fel är det? Samhällets, föräldrarnas eller vännernas?

Orka liksom...



Helgen var verkligen en helg jag kommer minnas länge.
Började med några öl i fredags nere i stan med bästisen. Kändisspotting på stället vi började på och bröst och integration som samtalsämne på Telegrafen.
Handlade blommor hos Kisen under lördagen så nu har jag en mini orkidé och en kaffeplanta här hemma:-)
Provkörde porsche och blev helt frälst. Har inget emot att ha e sådan i familjen!
På lördagskvällen åt vi sedan en utsökt god tre rätters middag ute i Hittarp hos gamla goda vänner. L&R bjuder alltid på underbart god mat. God mat, gott vin, men så är det är folk verkligen är intresserade av matlagning :-)

Lördagen slutade hos N tillsammans med tjejerna och min Sambo. Vin och snack och ni är så underbara!!!

Söndagen. Elsa  fick leka med en borderterrier hane och vi bakade och bjöd svärföräldrarna på middag, rattatouille och sedan fika på det=)

Nu är det måndag kväll och jag ska gå och lägga mig!
I morgon händer det saker!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: