Lilla Rara Sara

2009-03-21
16:16:26

Jag älskar dagar som dessa
Gårdagen slutade urtrevligt med sällskap av grabbarna. Börjar känna mig som en i gänget nu. Har ju till o med börjat hänga med F utan karln. Inredare o allt haha!

Tog en rejäl sovmorgon i morse i vart fall sedan kom bästis och vi gick ner på stan och fikade på Alekandras. De har lätt stans godaste bakverk/kakor whatever. Morotskaka och vars en kanna the blev det.
Drog sedan en runda genom ett antal butik i jakt efter vårkläder och vårskor. Vi båda föll för vars ett par Tommy Hilfiger skor, samma modell men jag föredrog de vita och hon de blommiga. Så henne! (haha som jag låter!)
De köps nog ganska snart känner jag, ska bara prova de nån gång till...
Jag shoppar bra med bästisen känner jag. Är mer kritisk och gör förnuftiga köp!

I alla fall så blev det en aprikos färgad tee från Gina tricot, våriga ögonskuggor från Isadora. Brukar mest köpa mineralsmink men känner att ngt så säsongbaserat som ögonskuggor kan man lägga lite mindre cash på...
Köpte även två böcker Fashionista av Martina Bonnier och Den andra kvinnan av Jane Green.



Nu ska jag dricka en kopp kaffe, läsa min bok och senare ska jag presentera Patricia för er!
Kommentarer:

Är du sugen på ett gott skratt? Besök Roligheternas nystartade blogg! Roliga bilder, historier och filmklipp!



Och DU belönas med en länk på bloggen om du skickar in och tipsar om en rolighet!



Ett gott skratt förlänger livet!

2009-03-21 @ 18:30:57
#2: Denise

Vad bra :) Det var så lite så =) kram

2009-03-21 @ 18:43:49
#3: Emmee

Frågestund på min blogg, var med och ställ frågor!

http://emmee.blogg.se/2009/march/glom-inte-fragestunden.html#comment

2009-03-21 @ 19:00:31
#4: Lisa

snygg tisha!

2009-03-21 @ 19:01:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: