Lilla Rara Sara

2009-03-16
14:15:39

Go go go!
Tänkte visa mina vuxenskor som Bästisen kallar den.

I princip platta skor som funkar till allt.
Ett kompliment till sneakers som jag annars lätt tar på mig när man ska utanför dörren. Gillar inte sneakers/gympadojjor i vardagssammanhang. De passar i Pålsjö Skog och på träningen.
Annars vill jag se lite mer uppklädd ut och sneakers drar lätt ner en outfit (om man nu inte kör med baggystilen som e snygg).
Men till jeans så ser det lätt ut som att man stannat kvar på gymnasiet trots det var år sen studenten togs.
Visst i fritidssammanhang men inte i vardagen och jobb (om man inte jobbar inom vården då ska man ha sköna fotriktiga!), det finns ju trots allt massvis med flats ;-)

Converse är en helt annan grej än sneakers vill jag sen påpeka för er viktigpettrar!


Helgens höjdpunkten:

* Spontan grillning med både mina och Sambons vänner. Ur mysigt! Vin öl och trevligt sällskap kan aldrig gå fel!

* 50 tummare som hängdes upp i vardagsrummet  lagom till melodifestivalen . Tittar man utifrån så ser det ut som vi driver solarium när vi ser på film haha! (rätt låt vann för en gång skull)

* Spontanbesöket av favvokusinen och hans sambo som väntar barn. Jäklar vad många som ska ha barn i sommar!
 
* Besöket av hundcoachen. Riktigt givande! Pumpades med information och träning och både hunden och vi ville ta oss en tupplur efter att coachen kört hem.


Idag blev det sovmorgon till Rachael Ray och frisöbesök. Det är ett rent nöje att gå till Marre, alltid lika go och trevlig och så himla duktig!
Lunch med Sambon hanns också med :-)
Ny vecka nya tag heter det ju.. Och nya krafter behöver jag. Fullt upp och på köpet har jag näsblod 3-4 gånger om dagen. Mindre bra och läkarne hade tid först i april.. morr...
Men sömn och massa vatten borde hjälpa tills dess!
Och kaffe!
Kaffe för att piggna till! Trodde inte att jag skulle bli så tokig i kaffe som jag blivit.

Nu har jag tagit mig hem till föräldrarna. Lite sällskap och en stationär dator att jobba vid för allt pappersarbete som väntar. Perfekt!


Kommentarer:
#1: Anonym

hehe nej de har inte blivit så.. inte sett från början så ja får ladda ner de senare och se :D



de är alltid bra =)

2009-03-16 @ 15:03:41
#2: Emma

Snygga skor & snygg sara.. nice! :D

2009-03-16 @ 17:29:46
#3: veronica

ja vet, söt va :)



jätte fina skor och jag är så glad at det går bättre och bättre för dig :)



2009-03-16 @ 19:13:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: