Lilla Rara Sara

2009-03-24
21:33:01

En lång lista...

Lovar du att vara ärlig? Yes Box!

Du heter: Sara

Smeknamn: Saya

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag försöker lyssna på något som gör mig glad. I alla år har Clawfinger och gamla LOK funkar för mig.
Beroende av: Ingenting. Skulle vara min karl för att inte låta för klängig. Oavsett om han är 40 mil ifrån migeller i samma rum så känner jag mig hel av att ha honom i mitt liv (nu tappa jag tråden haha).
Vad tror folk om dig?: Folk som inte känner mig ser mig nog som pappas lilla flicka. Annars så tror jag att folk ser mig som glad, envis, och lite reserverad. Ettrig som en terrier.
Stämmer det?: Inte att jag är pappas flicka. Min blyghet (som jag försöker att övervinna) och att jag är lite resarverad gör nog att folk lätt får den uppfattningen. Men annars så stämmer allt.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt leende och mina jävla bröst...

Vad säger du för att imponera på någon?: Säger väl något som de verkligen inte tror skulle komma från mig?
Hur imponerar man på dig?: Ärliga människor som är sig själva i mitt sällskap imponerar alltid. Att tro att man är bättre än alla andra och bee sig divigt/överlägset funkar inte i längden.
Brukar du skratta för dig själv?: JAAAA!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Att vi ska snacka om helgen/stallet ikväll eller i morgon.
Var bor du?: Helsingborg
Trivs du där?: Skulle aldrig vilja flytta härifrån!
 Äger du några converse: Nej och kommer nog aldrig att köpa det heller.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin.
Brukar du bli för full: Nej, ytterst sällan jag är full.

Är du allergisk mot något: Citrusfrukter, laktos, pollen, mygg.
Hur svarar du i mobilen: Saya!
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar

Brukar du komma i tid: Ja, jag anser att det är orespektabelt att inte vara i tid så gör alltid mitt yttersta för att vara det. Oftast är jag 5-10 min tidig.
När mår du bra: När jag är med min karl, vår hund och min familj.
När blev du fotad senast: Härromdagen

Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Denim svart/grått/jordfärger.

Vad tycker du om fötter: Jag har fobi för fötter, även mina egna.

Vad saknar du: Vår gamla bil...
Hade du en bra kväll igår: Jadå

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Halv elva.

Är du blyg?: Ja, men jag försöker att ta för mig mer och våga mer!
Sysslar du med någon idrott: Nej men drömmar finns om motorsport *blinkar till karln*

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek växer fram.
Har du spytt offentligt: Haha, ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: No idea... Fantasilös för stunden...
Är du nöjd med ditt liv: Livet förändras ständigt. Ups and downs. Jag vill ständigt ha det bättre. Men givetvis har jag inget emot det för stunden.
Är du bortskämd: Nej jag det kan jag inte påstå. Jag betalar mina egna räkningar, lagar min egna mat och tvättar min egna tvätt. Men jag känner mig previligerad att ha en karl som stöttar mig så mycket och är så förstående. Att även ha min familj så nära både avståndsmässigt och känslomässigt betyder enormt mycket.
Vad gör du i morgon: Ska på möten och träffa folk ;-)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Will Smith
Vad längtar du till?: Sommaren, värmen och en hemlis

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det tycker jag. Känner mig trygg och litar på dem samt ställer utan problem upp för dem.
Vad använder du för shampoo?: Keraste,den röda serien.

Hur gammal är du: 23, fyller 24 i november

Tycker du om någon just nu: Väldigt mycket...

Gröna eller röda äppeln: En blandning av dem, alltså fujiäpplen
Gillar du golf: Har funderat länge på att börja men inte fått loss tummarna...
Vilken tid gick du upp idag: 7.45 men vilade till 9.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja, vita.

Är det okej att gråta: Det är inget fel i det.

När grät du senast: Kommer jag inte ihåg men var nära till tårar idag när Mini var ledsen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Investera 80-85% och resa upp resten samt köpa en bil.

Bär du glasögon eller linser: Glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men att ha sin  egna stil?

Har du piercing: Öronen.

Vill du gifta dig: Ja, och det ska jag med.

Vill du ha barn: Det är inget måste för framtiden men ja

Solar du ofta: När jag är utomlands och ibland solarie men ytterst sällan.

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag att jag är. Påhittig.
Är du flygrädd: Nej har inga problem att flyga.

Hur vig är du: Stel som en pinne!
Är du musikalisk?: Jag har undvikit sång under många år så sen...

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Magnum eller något från Engelholms glass

Tror du på ett liv efter döden: Är ganska osäker där...

Tycker du om sushi: Det är ok.
Vad äter du helst när du ser på film: Pizza eller naturgodis, gärna med yoghert på.

Har du tandläkarskräck: Nej, visst det kan vara lite obehagligt men har inga problem med det. Det finns värre saker..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska, när jag inte varit uppe förlänge:-P

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Det är hemskt!

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej.Händer mes när jag druckit alkohol.

Hur ofta tränar/motionerar du: Powerwalks och simning.
Senaste låt du hörde: Sexyback med Justin Timberlake

Skriv gärna en kommentar som ni själva gör den!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: