Lilla Rara Sara

2009-03-24
20:19:15

Make up
Vaknade i morse med världens magont så låg kvar så länge jag kunde innan jag gick ner på gatan och mötte upp N och L. Stack till E.H för sen frukost/brunch. Hur härligt som helst, bara sitta och mysa och äta.

Vidare till Kicks och köpte ny mascara då min svarta börjat bli gammal.. Blir så när man mest använder brun mascara  till vardags men det har blivit en del partynätter den senaste tiden och då vill jag ha en fräsch mascara.
Brukar alltid ha Dior Show men testar denna gången Smashbox Bionic Mascara. Gillade borsten och den var lätt att applicera på ögonfransarna :-)

Såg även att det fanns ett Try Me Kit för Smashbox smink. Har tänkt att testa deras produkter (har mest varit inne på primern) ett tag så det här kittet passade perfekt.

Då jag tycker det är helkul med nya produkter så var jag också bara tvungen att prova Clarins High Definition Body Lift. Ska tydligen forma kroppen. Om den nu gör det är en annan femma. Men rör på mig mycket under dagarna så det kommer ju hjälpas lotionen lte på traven. I hope... Haha!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: