Lilla Rara Sara

2009-03-05
09:15:29

Every moment..
Visst är det härligt om morgonen nu? Det är ljust ute! Himelskt!

Svärföräldrarna hade med sig choklad och ett jättestort doftljus från Schweiz som vi fick av dem i förrgår. Luktar friskt och vårigt så då det får stå tänt nu.
Riktigt mysigt!

Under hela morgonen har jag försökt mig på att lägga ut annonser på blocket, men inte ens kommit in på sidan. Skummt.. Kommer in överallt förutom just där man lägger in annonser. Nåja, det kan vänta då det inte är någon stress,

Undertiden har jag en Pelle på msn att prata med och en morgonpromenad i nacken att fortsätta njuta av i efterhand! Pelle är underbar! Fin som ett lagom mörkt öl och alltid lätt till skratt.

Gårdagen var helt underbar när det kommer till vänskap och vänner. T dök upp, trött efter 27h resa från Kerala med sin H som jag äntligen fick träffa! Förr var hon som en storasyster och det kändes jättetryggt att börja ny skola när hon redan gick där. Nu är vi vuxna. Gifta och förlovade. Hoppas verkligen att vi kommer umgås mer i framtiden med. Behöver ju öva upp min engelska ;-)
Efter att ha träffat dem och hämta ut mitt paket med 250 kaffekapslar så blev det mys hos grannen tillsammans med L. Så mysigt att vi bor så nära nu! Och nu har vi alla små minidatorer!


Kommentarer:

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-05 @ 15:45:11
#2: Linda Hbg

Ljusen såg såå mys ut! Javisst nu kan vi sitta och nörda oss riktigt, har lämnat in min för omprogramering nu... =) Possen!

2009-03-05 @ 18:20:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: