Lilla Rara Sara

2009-05-14
12:44:40

Apricot Coral
Hunden kom ut och jag hamnade på cyklen. Ica MAXI. Det blir inte så mycket mat hemma för mig i helgen men kände att jag fick se till att det var god mat hemma till karln. Sen blir det browniebak och där behövs ingredienser. R´s och mina favoriter så det lär nog bli en hemmafika för oss i nästa vecka med.

Det härliga med den stora matbutiken är att de säljer smink numer. Alla budget märken känns de som att de har nu, perfekt när det gäller nagellack! Speciellt om man tröttnar ganska snabbt på färgerna.
Nu kände jag attr det var dags att byta ut Chanels guldiga lack mot Isadoras Apricot Coral.

Läckert och riktigt snyggt nu i vår när man börjar bli lite brun!



Sakta men säkert har jag börjat få dille på Ekologiskt, inte så dumt..
Kommentarer:
#1: R

Hemmafika? Ja, tack! Gärna i början av veckan!

2009-05-14 @ 13:08:28
#2: Sara

Svar: Början av veckan passar mig utmärkt :-D

2009-05-14 @ 13:45:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: